Maak een account aan of log in om onze scherpe prijzen te bekijken.

Retourvoorwaarden.

Na ontvangst van uw bestelling kan altijd blijken dat iets niet naar tevredenheid is.
Indien u hierover met ons overleg voert zijn wij natuurlijk bereid om samen tot een goede oplossing te komen.

Aangezien mijnpartijhandel zich richt op de zakelijke markt, geldt er geen zichttermijn. Alle transacties hebben een zakelijk karakter.

Maak bij ontvangst direct melding bij de transporteur van de geconstateerde schade op het product of partij. Ook indien blijkt dat er enkele artikelen ontbreken.

Maak foto’s van de partij. Deze dienen als bewijslast bij de klacht.

Stuur een email aan klantenservice@mijnpartijhandel.nl met hierin het order- of factuurnummer en voeg daarbij de foto’s en een duidelijke uitleg van de schade dan wel missende artikelen.

Onze klantenservice zal proberen om tot een gezamenlijk, voor beide partijen, passende oplossing voor het probleem te komen.

LET OP: bovenstaande is niet van toepassing op retour en/of overstock artikelen.

Indien de producten door afnemer worden op- of- afgehaald, wordt u in de gelegenheid gesteld om de producten te bekijken en te inspecteren, eventuele schade of incompleetheid welke achteraf wordt gemeld word niet in behandeling genomen.